måndag 25 maj 2009

Jag är dålig på att uppdatera men skolan går först. Helgen har varit intensiv. I fredags tog tjejerna med mig till Boda Borg, det är ett stort hus med ett flertal rum med hinderbannor och gåtor, lite som fångarna på fortet med andra ord. Vi var där i över sex timmar och tränningsvärken var obeskrivlig dagen efter. Ett riktigt roligt initiativ må jag säga.
Lördagen präglades av grillning och camupsfest vilket var riktigt trevligt och under söndagen låg jag i sängen och läste arbetsrätt.

Vilket liv. Nu är det exakt fem dagar till arbetsrättstentan på 15hp och ångesten är stor. Jag pluggar tills ögonen blöder och nu kommer ni inte höra av mig mer för den här veckan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj ja! Längtar så! Hur går det med önskelistan, den skulle behövas nu! Tack så mycket. Bara jag inte har så ont i fötterna som jag har nu kommer allt nog att gå bra!!!
Satsa nu sista orken på skolan så ses vi snart. BTW jag vill komma upp till dig och göra fångarna på fortet! LÄNGTAR!