torsdag 28 maj 2009

Ett tecken på att man snart ska lämna lägenheten i Karlstad.
Under den sista veckan börjar man se över sina inköp och där av börja äta saker från frysen som har legat orört under terminen. Man försöker med andra ord att undvika onödiga inköp. Dock lyckades både toalettpappret och handtvålen ta slut imorse, sju dagar innan jag skulle åka, det kunde väl ha väntat? Det får bli en tur till affären trotts allt.

Imorgon är det tenta, jag ser inte framemot det. Efter tentan blir det städning och packning, därefter ska jag börja plugga på nästa tenta, detta kommer inte att bli nådigt. Däremot har jag bestämt mig för att inte studera handelsrätt under sommaren. Jag vill helt enkelt, efter dessa två intensiva terminerna, ligga i solen och läsa en bra bok som inte handlar om HRM eller avtalsrätt!

Jag får helt enkelt hoppas på att mina föräldrar kan stå ut med mig och kanske bjuda på ett mål mat per dag. Pappas helagade mat är något som jag verkligen har längtat efter.

Önska mig lycka till!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till min goa, underbara syster! Jag vet att du kommer att klara det!!!! Håller tummarna för dig! Puss

emma sa...

hahaha du är så rolig :D lycka till med tentan idag nu! så kör vi arbetsvetenskap till veckan:( Puss :)