fredag 6 mars 2009

fokus

Alla har åkt, ett tecken på att det är helg i Karlstad, vem vill egentligen stanna kvar i detta kalla landskap? Tydligen är jag ensam i den frågan, men jag ser ingen poäng med att åka ner till Malmö. För det första kostar det, för det andra kan jag inte träffa älsklingen min och för det tredje så är det nog en god idé att börja skiva på min uppsatts. Har ett mindre bibliotek hemma och jag kan lika väl vara effektiv med min tid.

Men det är fredag idag och jag ska faktiskt unna mig lite gott, ska ner till coop (med sveriges sämta utbud) och inhandlar lite choklad därefter blir det film. Det ska bli skönt att ta igen sig, det var ett tag sen jag la tid på mig själv, föra helgen satt jag på möte och innan det pluggade jag till en tenta.
Nu ska jag ta igen förlord tid :).

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till! vad blev det för film? puss //j