lördag 21 februari 2009

Vill ha bättre värder

När man vill drömma sig bort.

Vilken mysig dag, jag älskar min säng måste jag bara ta och påpeka...

Jag vaknade klockan nio idag och begav mig till gymmet för ett pass (step up/styrka 90min). Efter detta tog jag en lång dusch för att återfå medvetandet efter att ha vandrat hem i snöstormen. Nu ligger jag åter i min säng och försöker beta av filmerna på min hårddisk. Vädret utanför mitt fönster är katastrofalt, jag har aldrig i mitt liv varit med om så mycket snö under en så lång tid. Jag har iaf räknat ut att jag kan hålla mig inne på mitt rum i tre dagar till utan att behöva ta mig ner till affären :).

Nu ska jag önska mig bort till solens land, jag behöver värme och ljus just nu. Vad ska man ta sig till? Vet någon när våren brukar komma till Karlstad?

1 kommentar:

Anonym sa...

Changeling utan tvekan, seven pounds var bra men Changeling slår allt. Angelina Jolie spelar sååå bra. Mamma och pappa såg den nu ikväll och gillade den stort. Hoppas att jag gav dig några bra filmer att se, saknar dig <3