fredag 20 februari 2009

En helt underbar dag i sängen.

Då var tentan över och jag har nu en hel helgs återhämtning framför mig innan nästa delkurs börjar. Tillsvidare ska jag bara hålla tummarna att allt plugg inte var för jävels inför gårdagens tenta.

Gårdagen firades ute i staden, visste ni att bussarna slutar gå 22.30 här. Har inte vant mig vid den tanken än, i sthlm var det annorlunda. Dagen har spenderats i sängen. Jag har lyckats att se två av de drygt hundra filmer som min syster har lagt över till mig och ätit upp 100g marabou som min mamma hade postat till mig. Vid fyra hann samvetet ikapp mig och det blev ett styrkepass.

Jag älskar dessa dagar, speciellt när man aldrig vet när man kommer att få ha dem igen...
På söndag kommer ångesten att komma tillbaka, men tillsvidare ska jag ta vara på var minut.

Hoppas ni får en mysig helg.

Inga kommentarer: