tisdag 3 februari 2009

Hem?

God morgon. Har varit uppe ett tag och packat om min resväska för att snart bege mig till Malmö. Det har blivit ett himla resande för min del och min blåa resväska mår inte så bra av detta, men den får ta och hålla ut ett tag till. När nästa studiebidrag kommer ska jag investera i en hård och lite större från titan.

I helgen var jag som sagt i vår kära huvudstad och självklart mitt gamla hem. Efter utbildningen, som verkligen var givande, så begav jag mig till Felicia. Under söndagen besökte vi etnografiska museet där vi såg den omtalade utställningen Trafficking som verkligen berörde. Därefter blev det en snabb sväng till alla butiker som Karlstad inte kan erbjuda mig.
Nu är det tisdag och jag har en hel del studier som jag måste bli klar med. Självklart ska jag göra det mesta på tåget men varför inte träffa nära och kära samtidigt?

Den har justerbara hjul, den är hård men bör vara lite större.
Schema
Fre-Sön Stockholm
Mån-Tis Karlstad
Tis-Tors Malmö
Tors-Mån Lund
Mån-? Karlstad

Inga kommentarer: