fredag 30 januari 2009

Tillbaka till sthlm

Jag är väl mer död än levande för tillfället. Tacksittning igår och idag kl 6.30 satt jag på tåget till sthlm. Dagen har varit lång men givande och jag har precis satt mig ner. Jag lever inte, jag sov max tre timmar igår så nu behöver jag bara blunda för att försvinna in i min drömvärld.

Kom fram till en sak idag, jag har som "ung" hunnit med en hel del med mitt liv. Jag är faktiskt stolt över mitt initiativtagare men jag ska hålla mitt nyårslöfte, våga säga nej och inte ta på mig för mycket. Lättare sagt än gjort när jag vill så mycket men är kapabel till så lite. För tar man på sig något så ska man ge sig attan på att det blir bra.

Imorgon får vi hoppas på ännu en lärorik dag, på kvällen bär det av till Felicia. Känns overkligt att vara tillbaka i sthlm, det var fem månader sen jag bodde här, det var ett annat liv.

sov sött.

Inga kommentarer: