torsdag 1 oktober 2009

Dagens har präglats av ett spiningpass och ett segt möte med ämnesrådet som diskuterade D-uppsatser för sociologi. Totalt irrelevant för min del och eftersom allt var så tråkigt så fördrev jag tiden med att äta en chokladbulle. Nu mår jag som jag förtjänar.

Snart ska jag in till stan för att fönstershopa. Trotts alla erbjudande kvällen ska ha så bör jag nog hålla i plånboken. Hösten är en hemsk tid, med ny litteratur och varma vinterkläder som behövs inhandlas. Det sistnämnda får jag faktiskt hoppa över. Bör dock poängtera att det inte bara är min numera norska kusin som mår dåligt av kylan. Själv har man tagit fram mössan och vantarna samt börjat överväga om understället ska fram. Nu kan man faktiskt fråga sig om jag har blivit klen eller om det verkligen, vid den här tiden, var så kallt nere i Malmö.

1 kommentar:

Siri sa...

Haha, vad du är söt!

Kallt som fan är det, så här behövs både det ena & det andra. Du kanske också ska köpa dig en dunig gås? :)