onsdag 2 september 2009

Onsdag, efter måndagens träningspass på SATS så kan jag fortfarande inte göra vissa förhastade rörelser. Träningsvärken i låren är obeskrivlig. Nu sitter jag och funderar på hur jag ska göra med träningen under terminen, en sak är säker jag ska träna men frågan är var. Stället jag tränade på innan har inte så mycket att erbjuda men är billigt medan SATS är dyrt men har en hel del som man vill medverka på.

Över till gårdagen, ytterligare en dag med träningsverk. Dock var inte detta dagens höjdpunkt utan det skvaller alla verka kunna erbjuda från måndagens sittning, som jag tyvärr missade. Nu i efterhand är det i och för sig roligare att höra om allt spektakel och slippa vara med i röran.
Så tack vara allt nytt skvaller så hade vi tjejer en anledning till att träffas och äta räkor.

Inga kommentarer: