söndag 30 augusti 2009

Vilken vecka, man har knappt hunnit äta mellan varven men nu är det söndag och det är hög tid att ta hand om sig själv. Nollningen har än så länge varit riktigt rolig dock kommer jag under de närmaste dagarna ta igen lite läsning och se över de lite mer nyttigare alternativen i livet. Under veckan har det varit en hel del maskerader av olika slag. Gårdagens tema var idrottslandslag, vi fick äran att bli det Skotska schacklandslaget, jag kan inte sluta skrattar när jag kollar igenom bilderna. Vi ser helt enkelt inte kloka ut. Jag skulle gärna vilja lägga upp fler bilder, dock har jag slarvat bort min usb-sladd till kameran, så tills vidare så får ni nöja er med denna sköna skapelse.
Jag och Therese som Schacknördar.
Läser: Att förstå vardagen
Ser: catch and release
Hälsa: återhämtar mig.
Vill ha: en ny kamera!
Dagen: Ligga i sängen och läsa/se på film.

Inga kommentarer: