söndag 1 mars 2009

Saknar

Sen jag flyttade hemifrån, som i och för sig var ett tag sen, så har jag börjat sakna vissa små saker.

1.
Att glaset som man använde magiskt försvann så fort man ställde ner dem på diskbänken.
2. Att man aldrig behövde oroa sig för att kylen skulle vara tom.
3. Ett vällagat mål mat var dag kl 19.00.

Förstod precis hur mycket jag hade saknat rostbiff med torkad lök. Nu saknar jag speciellt pappas rostbiff med rostad lök och klyftpotatis...
Mina prioriteter i livet är inte hälsosamma.

1 kommentar:

Anonym sa...

Om du kommer hem en dag så får du uppleva allt ifrån det försvinande glaset, till mat i kylen med mera! Saknar dig super mycket.

P.S
Jag tänkte att vi kunde åka till Paris i sommar och besöka Disney World och se Eiffeltornet! Vad säger du, för i så fall får man börja spara pengar redan nu!