måndag 23 februari 2009

Som ett slag...

Mitt huvud slutade fungera då jag insåg vad jag hade gett mig in på, B-uppsatts, när hände detta? Jag har en litteraturlister som är längre än min julklappslista och jag förstår inte hur jag trodde att detta skulle bli en lugn termin, vad tänkte jag på?

Nu ska jag ploga mig igenom ett kompendium, skriva en sammanfattning (också kallat kunskapsportfölj) och därefter ska jag gräva ner mig i sängen. Frågan är, har jag rätt att klaga? L har böcker upp till taket och min älskling sitter och knappar in koder på ett konstigt program dygnet runt. Nu insåg jag plötsligt allvaret och stressen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller med, men mamma gillade också den i mitten av mitten. Vad tycks? Jag tror nog att jag kommer beställa nån av dem, men vi får se. Sen återstår det bara att hitta en avslutnings klänning <3 puss //jen