fredag 13 februari 2009

Fredagsgodis

Fredag, en härlig dag för många då den hårda veckan avslutas. Men själv har jag bestämt mig för att låsa in mig på mitt rum och inte komma ut förrän på måndag. Under dessa dagarna ska jag tortera min hjärna med teorier och begrepp till en riktigt tråkig filmanalys. Men eftersom det är fredag så ska jag iaf unna mig något, tyckte i mig några chokladbollar innan och nu sitter jag och funderar om det är lönt att vandra den långa vägen ner till affären? Är kylan och snön värt det, jag vill ha choklad!

Om min tvätt hinner bli klar innan let´s dance (jag bor i karlstad så jag har faktiskt en ursäkt till att få se detta meningslösa program) så blir det nog en promenad ner. Mmm.. Marabou.

xoxo

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej syrran <3 Har skaffat blogg nu, heter hjenni.blogg.se puss