torsdag 15 januari 2009

Plugg

God morgon, tidigt uppe för min del. Det är rena mardrömmen att köa utanför bibblan kl.8.00. Alla vill in till grupprummen med det är få som får plats, ytterligare en dag har jag lyckats erövra ett litet rum.

Ska sitta och skriva klart min hemtenta idag, det kommer inte bli lätt. Till eftermiddagen kommer jag ge mig in på juridiken. Dagen kommer att bli hård.

Gårdagen var rena mardrömmen, från 8.00-19.30 satt jag och skrev på tentan, jag kan konstatera att jag inte var människa efter det. När jag skulle laga mat på kvällen råkade jag hälla 3 dl vatten i min deg istället för 3 msk? Vad tänkte jag på?

Hoppas att ni har det bättre. Kram

1 kommentar:

Siri sa...

Later som det ar tugnt just nu :). Hoppas det blir battre! Tycker fortfarande att du ar for langt borta. Malmo snart? KRAM