måndag 26 januari 2009

När allt går fel.

Sitter och bläddrar i förvaltningslagen, det måste finnas en lag mot dessa icke resonabla lärare. De lyssnar inte och främst av allt så gör de inte sitt jobb. Vad är det för program man har valt, ska inte utbildning vara en strävan efter kunskap då man ska lära sig nya saker och få lära sig av sina misstag för att ständigt kunna förbättra sig?

Aggressiviteten
var obeskrivlig innan, nu har jag dock lugnat mig.

Blev iaf en lång dag i skolan där den sista lektionen var avtalsrätt. Min lärare påpekade att de som har läst JÖKEN inte behöver medverka på nästa lektion. Jag, dumdristig med lite otur, hade bokat biljetten till sthlm och valt att åka hem om till Karlstad innan Malmö för att närvara på lektionen nästa vecka. Biljetten var bokad bara några timmar innan och självklart ej ombokningbar.

Nu ska jag äta på min kikärtsburgare och skratta lite åt ännu ett YouTube klipp.

Är detta en del av måndagseländet eller bara dålig karma?

Inga kommentarer: