söndag 28 december 2008

ser framemot ljusare tider

Det är riktigt kallt ute, jag kan knappt känna mina tår för tillfället. Men efter en timme ute i kylan med ett par sommarskor så får jag skylla mig själv. Trotts kylan så fick jag iaf en härlig promenad med Malin. Promenaden var nog bra för min fagra kropp som fick gå av sig de drygt 200g vinägerchips som jag tryckte i mig igår då jag såg Wall-e, den filmen är bara för söt.

Nu ska jag sitta och uggla, det är så sköt att göra abslut ingenting. I morgon kommer stressen, måste packa, investera i en bikini och allt annat som jag inte har tänkt på än innan D kommer ner. Saknar honom verkligen, det ska bli så skönt med en semester långt bort från detta gråa elände...

Det slog mig precis att ugglandet för min del är över, ska på middag om några timmar det betyder att allt som jag skulle göra ikväll måste göras nu.

2 kommentarer:

Siri sa...

åh, underbart med semester!

njut av värmen :)

Anonym sa...

Jag lever för värmen ;)