tisdag 2 december 2008

en grå tisdag

Tisdag och de få snöflingor som la sig på marken igår är ett minne blott. Allt är mossigt och brunt. Sitter än en gång i biblioteket och försöker att arbeta mig framåt.

Livet utan min mac resulterade i att jag läste ut new moon igår, så kan det gå när inte dator är på. Får ta min in till stan om jag hinner, för att köpa nästa bok i serien, fast jag inte har råd.

Dock händer det fortfarande en del bra saker trotts allt elände. Tentaresultatet igår och idag fick jag mina csn papper, äntligen har de förstått att jag läser 45p! Nu kan vi bara hoppas att det kommer att synas på studiebidraget denna knapra månad.

2 kommentarer:

Siri sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Siri sa...

du har blivit kass på att blogga, kusin vitamin. mer än en vecka sedan ju! vad har du för dig? :)