måndag 27 oktober 2008

skadeglädje

Har precis belönat mig med en smulpaj. Hoppas att jag inte äter upp allt ikväll, skulle behöva lite under mitt plugg inför tentan. Måste bara påpeka dagens uppsummering inför tentan. Notera uppsummering, en lektion där man summera allt under kursens gång. Min lärare är skadeglad vill jag också påpeka, var gång någon frågade något började hon med ett skratt och säger därefter, kan ni inte det? Eftersom det är en svår kurs med desto svårare litteratur, som hon också erkände, så hade hon sagt att elever kunde maila in sina frågor. Hennes första respons på frågorna var, det var en hel del frågor, är detta svårt? Sen så skrattade hon bara.
Nu önskar jag bara att tentan ska bli överstökad så att jag kan åka ner till skåne.

2 kommentarer:

Anonym sa...

lycka till nu på tentan(om en vecka eller va du sa) och kom ner sen!!!

zlall sa...

Heej petra! DET VAR INTE IGÅR ;) ! tänkte bara fråga dig hur du tar dig ner till skåne, SJ är ju galet dyrt om man inte bokar väldigt tidigt i förväg..Puss från zläll numer örebro-bo!