lördag 25 oktober 2008

farligt, farligt

Har precis kommit hem från en tur på stan. Var där igår också då jag investerade i ett par gympaskor som blev invigda under morgonens styrkepass. De var riktigt härliga på min fot. Idag kom jag dock hem med ett par höstskor, ett par strumpbyxor och en söt liten klänning. Det en farlig miljö där ute, full av frestelser…Ska snart iväg till campus och knapra salta kex med brieost framför Mamma Mia. Älskade verkligen den filmen så det ska bli härligt att får se den igen med ett trevligt sällskap.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fina gympaskor dom ser riktigt härliga ut!!! Du gjorde verkligen ett bra köp :) //jennifer

Siri sa...

Men din knast - du hade ju redan ett par höstskor! Fast iofs så lever jag också i en farlig frestelse (särskilt när man är i norge och allting är 20% dyrare). På måndag kommer min lön och då kommer jag handla WAAAY over min budget ;). Puss på dig!