torsdag 23 oktober 2008

200g till Mig

Vem blir inte glad av detta?
Älskar att få post, dock är det mest räkningar för min del, men ibland brukar min familj kunna överraska mig. Först kom det två kokunderlägg sen skickade syrran en filmen till mig och nu damp det ner 200g ren lycka.
Något som är värt att ta upp är att min före detta granne i limhamn jobbar på posten och för ett tag sen hade fått paketet med underläggen. Av alla de tusen paket som dagligen skickas så hade han lyckas få just det i sin hand. Dock trodde han att jag fortfarande bodde i Stockholm då paketet var adresserat till Karlstad och blev på så sätt misstänksam, för hur många med mitt namn skulle kunna få ett sådant paket? Så efter att han hade kollat upp mig på facebook så insåg han att jag hade bytt stad.
Världen är allt liten, han jobbar några kvällar i veckan på paketavdelningen och lyckas få sortera mitt paket, hanns före detta granne.

Nog om det. Nu blir det några lugna timmar. Känns som jag har gjort mitt för idag, hade nämligen ett seminarium som gick riktigt bra i morse...

Inga kommentarer: